15 قاعده دیگر درباره محله ها
قاعده 1: خانه ای که در مسیر باد قرار دارد و از مراتع گاو ، مزرعه پرورش مرغ ، فاضلاب تصفیه خانه یا محل تخلیه زباله شهر عبور می کند را نخرید .
قاعده 2: اگر محله شما یک انجمن یا تشکل خاص دارد، به عضویت آن در آیید . اگر تمایل به این کار ندارید حداقل سری به آنجا بزنید تا بدانید در آن تشکل چه می گذرد.
قاعده 3: اکثر مردم دوست ندارند که بیشتر از 40 دقیقه در مسیر رفت و آمد کار خود وقت بگذرانند . یک مسیر رفت و آمد خوب بیشتر از 25 دقیقه طول نمی کشد . به مسیر رفت و آمد خود برای کار توجه کنید.
قاعده 4: محله ای که در آن درصد بیشتری از صاحب خانه ها زندگی می کنند بیشتر از محله ای که مستاجران در آن زندگی می کنند، ارزش و کیفیت خود را حفظ می کند.
قاعده 5: امنیت یک نگرانی بزرگ برای بسیاری از صاحب خانه ها است . آمار جرم وجنایت های پلیس محلی را بررسی کنید . بیشتر ادارات پلیس گزارش حوادث را منتشر می کنند.
قاعده 6: در محله ای با ویژگی های جغرافیایی خوب خانه بخرید . با تقسیم بندی های جدید ، ساخت و ساز ها با پاکسازی تمام زمین و مسطح کردن عوارض زمینی آغاز می شود. و برای سازندگانی که متناسب با زمین به ساخت و ساز می پردازند جالب توجه است .
قاعده 7: در منطقه ای که یک مدرسه خوب وجود دارد خانه بخرید ، حتی اگر بچه ندارید. این چنین خانه ها نه تنها بر ارزش ملک بیشتر از نرخ میانگین می افزاید ، بلکه فروش مجدد آنها نیز آسان تر است .
قاعده 8: به تعداد تابلوهای “برای فروش” در محله توجه کنید. محله های جدید به مراتب بیشتر ، عادت به فروش خانه های مشابه دارند . و این برای خریداران شرایطی را فرآهم می آورد تا بیشتر بر سر قیمت چانه بزنند.
قاعده 9: بنگاه ها و تشکل های املاک و مستغلات کل آمار فروش هر محله ای را حفظ می کنند. از مشاور املاک خود بخواهید که این اطلاعات را در اختیار شما قرار دهد.
قاعده 10: محله ها معمولا یک چرخه زندگی 50 تا 70 ساله را پشت سر گذاشته اند. فاز های آن محله ها شامل فازهای رشد یافته ، بدون تغییر ، و در حال زوال هستند. چهارمین فاز ، فاز های احیا و نوسازی شده است که ارزش آن را دوباره افزایش می دهد. به نشانه ها یی که نوع فاز را مشخص کند ، توجه کنید .
قاعده 11: میزان فروش و کاسبی در محله های جدید بسیار بالاتر از محله های قدیمی است . محله های جدید دارای درصد بسیار بالایی از صاحب خانه هایی است که اول وقت سر کار خود حاضر می شوند.
قاعده 12: امروزه گرایش به نقل مکان از حومه به شهر وجود دارد . مردم هم محله های قابل پیاده روی و قدیمی را دوست دارند . خانه ها و محله های قدیمی تر نسبت به خانه های جدید جذابیت بیشتری دارد.
قاعده 13: در مورد ناحیه بندی محله بررسی کنید . قواعد ناحیه بندی با سطوح مختلف دولتی و مواجهه با نحوه استفاده از قطعات خاص و بسیار منحصر به فرد زمین ایجاد می شود. یکی از دلایل اصلی نیاز به ناحیه بندی حصول اطمینان از این است که زمین های مجاور سازگار هستند . بیشتر مردم نمی خواهند که یک کارخانه نزدیک خانه آنها ساخته شود. آلودگی هوا ، آلودگی صوتی ، و سایر عوامل نا خوشایند از پیامد های وجود کارخانه است و ناسازگار با یک منزل مسکونی است.
قاعده 14: کوچکترین خانه را در خیابان خود بخرید. قانون ارزش مقایسه ای یک معیار ارزش یابی خانه ها در یک محله است. شما به دنبال یک خانه با ارزش نسبی مثبت هستید. شما می خواهید کوچکترین خانه را بخرید زیرا خانه های بزرگتر ارزش خانه شما را بالا می کشد.
قاعده 15: با همسایگان خود خوب رفتار کنید. آنها یک منبع اطلاعاتی درباره محله هستند. زمانی که از خانه دور هستید آنها خانه شما را می بینند و حتی در زمان بارش برف پیاده رو شما را پارو می کنند.

بانک اطلاعات املاک مشاورین
www.moshaverin.com

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *