مشاورین املاک نقش بسزایی در خرید فروش مسکن, ساختمان وزمین دارند. مشاورین املاک مسکونی تخصص لازم برای برقراری ارتباط با مالکین را دارند در حالی که مشاوران املاک تجاری با ساختمان ها و فضای اداری در ارتباط هستند. مشاورین املاک باید اطمینان حاصل کنند که مشتریان آنها اطلاعات لازم در مورد تنظیم قرارداد فروش, قیمت پیشنهادی یا مذاکرات مبتنی بر قرارداد را دارند. درمیان بنگاه هایی که گرایش به خرید یا گرایش به فروش املاک یا فروش آپارتمان را دارند.تفاونپت هایی وجود دارد. بنابراین باید انتخاب خود رابسته اینکه خریدار هستید یا فروشنده مشخص کنید چون کار با یک بنگاه معاملات ی نامناسب می تواند منافع شما رابه خطر اندازد.

بقیه مطب رادر لینک زیر ببینید

http://goo.gl/npTZ94

 

 

1 Comment

  1. سلام
    خوب بود ولی من دنبال تعریف اساسی درحوضه املاک بودم بااین حال متشکرم.
    به عقیده بنده یک مشاور املاک باید یک محیط امن را برای خریدار بوجود بیاورد که این توان با توجه به آگاهی های کامل وجامع از ملک وقوانین حاکم بر معاملات است که یک مشاور باید دارا باشد وعدم آگاهی مشاور دراصل اورا بی هویت می کند ونتیجه آن لطمه به خریداراست .
    به نظر شخصی بنده تعریف مشاوراملاک عبارت است
    تعریف :مشاور املاک شخصی آگاه به قوانین راجب به املاک بوده وفردی هشیار وبادقت نظر بالا در جهت اراعه ملک بدون اشکال وباقیمتی کارشناسی شده برای خریدار طوری که بعد از اتمام معامله هیچ اشکال قانونی مشاهده نشود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *