موقعیت ، موقعیت ، موقعیت: چگونه یک محل پایدار را برای سکونت یا ساخت و ساز انتخاب کنیم:
پایداری یک خانه به همان اندازه که (اگر نگوییم بیشتر)بر موقعیت آن بستگی دارد به همان اندازه هم بر نحوه ساخت آن خانه نیز بستگی دارد. اگر به دنبال خرید زمین ، یا خرید و اجاره یک خانه هستید معیار پایداری را هنگام مقایسه موقعیت خانه های مختلف در نظر بگیرید. در ادامه به بخشی از موضوعات کلیدی در مورد ” بازده موقعیت خانه” می پردازیم. سعی کنید مکانهایی را انتخاب کنید که حداقل برخی از این معیارها را داشته باشد.
به دنبال مکانی باشید که:
نزدیک به محل کارتان یا مدرسه بچه ها ، نزدیک به مغازه ها، پارکها ، ساختمان های تفریحی و هنری و سایر خدمات یا امکانات رفاهی باشد که خود و خانواده تان مرتبا از آنها استفاده می کنند. همچنین نزدیک به ایستگاه های اتوبوس یا دیگر وسایل حمل و نقل عمومی باشد. اگر در نزدیکی این مکان ها زندگی کنید در مصرف بنزین ، پول ، و وقت صرفه جویی خواهید کرد استرس دیر رسیدن یا تصادف کردن ، ترافیک و آلودگی هوا کاهش می یابد.
به دنبال مکانی باشید که برروی آن از قبل ساخته شده است. بهتر است مکانی را انتخاب کنید که در آن خانه ای ساخته شده یا ساختمان های دیگری می تواند در آن ساخته شود. اگر یک ساختمان ناامن است و با تعمیر درست نمی شود و باید تخریب شود، آن را با دقت واسازی کنید تا بتوانید دو باره تغییرش دهید ، دوباره استفاده کنید ، واگذار کنید یا مواد قابل استفاده آن را بفروشید و بر روی پی آن دو باره ساختمان سازی کنید.
به دنبال محلی باشید که یک مکان خالی درون بافت است ، یعنی در پیرامون آن قطعه زمین های توسعه یافته قرار دارد، که در حال حاضر یا در آینده ای نزدیک می تواند به زیرساخت هایی مانند جاده ، آب رسانی ، خطوط آب و برق متصل شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *