1- اگر خانه وآپارتمان شما نقایص زیانباری دارد، فقط آن را بپذیرید و بر آنها سر پوش نگذارید. چون بالاخره بر ملا می شوند. مستقیما با مسئله ای که اعتراض دیگران را بر می انگیزد ، برخورد کنید. شما می توانید به خود امیدواری دهید که خریداران متوجه نمی شوند، اما به زودی خواهند فهمیدو وقتی که بفهمند این نقایص را از آنها پنهان کرده اید از خود سوال می کنند که دیگر چه چیزی دیگری را از آنها مخفی کرده اید.
2- این روز ها کارشناسی ها از همه خانه های فروشی انجام می شود. اگر هزینه کارشناسی املاک را خودتان به دوش بکشید خریداران از این بابت خیالشان آسوده می شود و شما یک قدم به فروش خانه نزدیک تر می شوید.
3- خریداران از این کار فروشندگان که برای جلب مشتری قیمت را کم پیشنهاد می کنند و بعدا دبه می کنند به عبارتی از “در باغ سبز نشان دادن” خوششان نمی آید. بنابراین درست قیمت گذاری کنید حتی اگر هیچ پیشنهاد خریدی نداشته باشید.
4- با دقت قیمت گذاری کنید. از وضعیت بازار خبر دار شوید. خانه های فروشی محله تان یا محله های مجاور را بررسی کنید. خانه های مشابهی که به تازگی در آن محله ها فروخته شده را بررسی کنید. مقایسه ای از قیمت های بازار انجام دهید.
5- وسوسه نشوید که قیمت خانه را10 درصد بالاتر از قیمت متعارف ببرید تا ببینید چه اتفاقی می افتد. ما در عصر اطلاعات زندگی می کنیم. اگر شما امیدوارید که خریداران ناآگاه با جیپ پر از پول خانه شما را خریداری کند سخت در اشتباهید . این اتفاق نمی افتد . همه آنها اطلاعات مشابهی دارند.
6- قبض های آب و برق تان را برای نشان دادن به خریدار آماده کنید. رسید هزینه هایی که برای ساخت یک سقف جدید پنجره ها و سیستم گرمایشی و شومینه ها اهنجام داده اید نزد خود نگه دارید.
7- در باره مبلغ کمیسیون با مشاورین املاک مذاکره کنید و مطمئن شوید که خانه شما به طور مناسب در بازار عرضه شده و مورد بازدید همه خریداران بالقوه قرار گرفته است.
8- در بازدید خانه حضور نداشته باشید. زمانی که فروشندگان در روند بازدید خانه حضور دارند خریداران احساس می کنند که آنها مزاحم هستند. زیرا فروشندگان زیاد صحبت می کنند و باعث می شوند که مشاوران املاک هم خود را بی اهمیت احساس کنند.

 

 

 

سیستم حسبداری شخصی مدیریت دخل و خرج
سیستم حسبداری شخصی
مدیریت دخل و خرج

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *