موفقیت مشاوران املاک بسته به تمایل شما برای یادگیری نحوه فروش واجاره ملک دارد .

روش های مختلفی برای فروش ملک وجود دارد ،اما بهترین روش ،روشی است که برای دیگران مفید باشد و جذب  بیشترین مشتری وحفظ مشتریان قبلی را اساس کار خود قرار دهد ،همچنین وقتی مردم در باره فروش اموال خود تصمیم می گیرند باید شما را به عنوان مشاور املاک مورد نظر خود در نظر داشته باشند .

1-با یک فروشنده یا مشاور املاک موفق برای کسب تجربه درارتباط  داشته باشید از طریق:شرکت در معاملات آنها ،برسی املاک آنها،خواندن مجلات ووبلاگ های تبلیغاتی آنها.

2-ایجاد یک پایگاه اطلاعات از تمام مخاطبین خود وتماس با کسانی که در طول هفته به دنبال خرید وفروش واجاره یا انتخاب ملکی خاص  هستند.

3-دوره بستر سازی :اگر شما برای وظایف خود بستری مناسب تعیین نکنید به احتمال زیاد یافعلا موفق هستید یا به زودی توسط کسانی که در این حرفه کار می کنند کنار زده می شوید .بسترسازی آموزش نحوه راه اندازی دفتر کار با توجه به مشتریان وموکلان آنها است.دست کم اگر هیچ کدام از بنگاهها این دوره را به حساب نیاورند شما باید این دوره را درنظر داشته باشید تا متوجه شوید،که آیا این شغل برای شما مناسب است .

4- جستجوی روش های خلاقانه برای جلب نظر بازار داخلی .

5- استفاده از فن آوری : فیس بوک وتوییتر ،حضور  شما ودیگران رادر عرصه معاملات مسکن ، اعلان می کند،وسطح اطلاع رسانی را گسترش خواهدداد.

6-جلسات وگفتگوهای وسیعی  با فروشندگان ومشاوران املاک..

7-استفاده از برنامه های آموزشی در حیطه کاری شما.

8-تدوین فهرست کار های خود.

اگر شما بیش از 3تا 5سال در این کار  بودید ولی دسترسی به فهرست کارها دشوار بو د اغلب به این دلیل  است که شما معاملات خوبی نداشتید ،وآنها دوباره باید تکرار شوند،در صورتی که فهرست کارها با اطلاعات تماس ماهانه بروز نگردد،از تقویم ها،ایمیل ها ،بخش های مربوط به مشتری ،اد کردن آنها در فیس بوک وغیره استفاده می کنیم.

لنگر

9-شرکت در سمینار ها

10- با مشاوران املاک موفق در ارتباط باشید،حسادت نکردن ،خلق وخوی شما به مشتریان منتقل می شود،این خلق وخوی نادرست باعث از دست دادن مشتریان می شود.

11-اطلاعات وموقعیت های کار ی مشاوران املاک باتجربه قدیمی ومربیان خود دراین عرصه کاری  را مطالعه کنید.

12- حفظ خانه های ویلایی.این کار فقط مربوط به مشاوران املاک تازه کارنیست.شما از اینکه چه کسی مشتری شما خواهد بود خبر ندارید،مشتری بعدی شما می تواند خواهان خانه های ویلایی باشد.

13-صبر وشکیبایی در کار.موفقیت در این کار نیاز به صبر زیادی دارد،مانند بسیاری از سرمایه گذاری های سالم وبی نقص ،سرمایه گذاری در معاملات ملک نیز فرد را یک شبه ثروتمند نمی کند.صبر برای سرمایه گذاری ایده آل متناسب با شرایط –حتی اگر به معنی تاخیر در خرید ملک یا صرف نظر کردن از خرید ملکی که دوست دارید،باشد-می تواند شانس سرمایه گذاری بیشتر را افزایش دهد. به علاوه مراقبت ومدیریت ملک خود وصبر برای فروش در زمانی مناسب یک عامل اصلی موفقیت شما است.

14-از زمان خود به نحو احسن استفاده کنید.شما باید زمان خود را برای معاملات مهم اولویت بندی کنید . ونحوه اختصاص وقت به کارهای خود در موفقیت شما بسیار مهم است.فقط به یک معامله تاکید نداشته باشید شما باید در حین کار با یک مشتری به جذب مشتری جدید نیزبپردازید.

2 Comments

  1. با سلام
    به نظر من همه این ها درسته ولی یکی از عوامل عدم موفقیت مشاورین نو پا مثل من فایل دزدی برخی از همکاران هست.
    اگه دوستان میخوان فایلشون دزدیده نشه و بفهمن فرد تماس گیرنده مشاور هستش یا نه, با گوگل شماره طرف را جستجو کن

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *