برج مارینا در دبی
برج مارینا در دبی

برج مارینابلندترین برج جهان امسال افتتاح می شود
برج مارینا در 101 طبقه مسکونی و 432 متر که در امارات دوبی در حال احداث می باشد به عنوان بلندترین برج جهان معرفی شده است که در آوریل امسال 2016 این برج رسما افتتاح می شود.
جمیل جاد الله مددیر اجرایی پیمانکاری این برج اضهار کرد که کلنگ این برج در آوریل 2012 زده شد که طی 5 سال این پروژه تکمیل شده است و رسما اوریل امسال افتتاح می شود.
وی افزود این برج با هزین ای بالغ بر 355 میلیون دلار که در 101 طبقه و باارتفاع 436 متر احداث شده است ودارای تمام امکانات رفاهی و تفریحی است.
وی خاطر نشان کرد:در حال حاضر بیش از 20 برج در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس دراحال احداث بوده و یا تکمیل شده اند که ارتفاع این برج ها کمتر از برج مارینا است.

دبی مارینانام یک محله در دبی، امارات متحده عربی است. این محله دارای یک کانال آب مصنوعی است که از خلیج فارس به طول ۳ کیلومتر به داخل خشکی کشیده شده و برج‌های مسکونی در اطراف آن بنا شده‌اند. در پایان پروژه امکان سکونت ۱۲۰،۰۰۰ نفر در برج‌ها و آپارتمان‌های این منطقه وجود دارد. در صورت تکمیلِ این پروژه، دبی مارینا به بزرگ‌ترین مارینا در جهان تبدیل خواهد شد که به دست

1 Comment

  1. برج 52/42 توسط اعمارپراپرتیز, یک آپارتمان لوکس مسکونی در دبی مارینا است که دارای مناظر دیدنی و جذاب در منطقه دبی مارینا است. در کنار نمای منظره ساحلی، برجی لوکس با کیفیتی بالا، آپارتمان های یک، دو، سه و چهار خوابه ارائه می دهد. 52/42 برج دبی مارینا همچنین امکانات و امکانات جهانی مانند استخرهای بزرگ ، عرشه تنیس و امکانات باشگاهی را فراهم می کند. 52/42 برج دبی مارینا در نزدیکی متروی دبی و ترامو است و از جاده شیخ زاید و پل آبی ,در دسترس است
    جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 00971552554245 در واتساپ ارتباط حاصل کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *