از خرید و ساخت و ساز برروی این محلات خودداری کنید….
…. محله هایی که در منطقه دشت سیلابی ، یا برروی یک گسل زمین لرزه قراردارد، یا اینکه در منطقه ساحلی که مستعد فرسایش است ،می باشد.
…. سایت فضای باز ، یعنی مکان هایی که هرگز توسعه نیافته و ساخت و سازی در آن صورت نگرفته است، شامل زیستگاه های حساس ، گونه های در معرض خطر، تالاب ها، یا زمین های کشاورزی ، مگر اینکه شما مناطق اصلی را برای ادامه کشاورزی یا محافظت از آنها حفظ می کنید.
….یا دامنه های شیب دار با شیب 15 درجه یا بیشتر که باید برای توسعه محله به سختی مسطح شود. مسطح سازی و توسعه دامنه های شیب دار می تواند باعث فرسایش خاک شود وافزایشرواناب فاضلاب های سطحی شود که آلودگی آبها، سیلاب ، رانش بالقوه را در پی دارد.
البته زندگی در یک محل مناسب و با ثبات مزایای متعددی دارد. می توانید صرفه جویی های مالی زیادی داشته باشید، مثلا با کاهش مسافت رانندگی و در پی آن با کاهش مصرف بنزین یا با اجتناب از ساخت زیر ساخت های جدید و مسطح سازی گران قیمت مکانی که انتخاب کردید، می توانید جلوی هزینه های اضافی را بگیرید. بهره وری مکان می تواند منافع گسترده جمعی برای جامعه و محیط زیست مشترک ما داشته باشد مانند، کاهش وابستگی به خودرو ، ترافیک و آلودگی هوا ، حفاظت از بهداشت عمومی ، بهداشت محیط زیست، و آب و هوا ، حفاظت ازمنابع طبیعی،زیستگاه،وفضای باز.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *